6 mars 2012

Frank & Ingrid - true love



Följde aldrig med till sjukhuset. Satt och tänkte på Ingrid hela kvällen igår. Ville inte gå och lägga mig för då skulle det snabbt bli morgon och bli dags att åka till sjukhuset igen. Så satt uppe till fyra tiden och såg på cats. Men ögonlocken blev bara tröttare och tröttare så till sist var jag tvungen att stänga av musicalen för att sova.

Cats, en musical jag blivit galen i. Så vacker och kreativ.


Frank (min tants gubbe och stora kärlek) åker troget in varenda dag till henne. Han vet inte riktigt vad han ska göra utan henne men ändå accepterar han att hennes liv snart är slut mycket bättre än mig. Fast i och för sig har han haft tre fyra år att vänja sig vid tanken. Jag har inte ens haft ett.  Deras hund Frida saknar henne mycket hon med. När Ingrid varit på sjukhuset några dagar och sen kommit hem lämnar Frida knappt hennes sida. Inte ens för att gå ut. Frank, min tant och jag har kommit överens om att ifall Frida överlever Frank ska jag ta hand om henne. Märker jag att hon saknar dom för mycket, inte äter och liknande har jag lovat att jag ska låta henne somna in. Det är villkoret och givetvis går jag med på det om jag märker hon lider för mycket utan dom. Men tror det kommer gå bra. Frida är redan som min extra dotter så det blir nog inga problem.



Skäggtrollet Frida till vänster och min Tova till höger <3

Inga kommentarer: