5 mars 2012

Dystert sjukhus besök..

Var och hälsade på min tant idag på sjukhuset. Hon får så mycket smärtstillande just nu att hon har svårt att vara klar i huvudet. Går att prata med henne en stund innan hon dåsar bort, och så håller det på. Sist jag träffade henne ville hon dö men nu har livslusten kommit tillbaka igen men vet inte om det hon har kvar är mycket till liv. Hon kan inte ens sätta sig upp i sängen själv längre och är ännu magrare nu än förut. Hon närmar sig nog 40 kg nu. När jag träffade henne vägde hon 48, sen 45, sen 43. Nu vågar jag inte ta reda på det. Imorgon ska jag åka till henne igen. Ska vara med på något planerings möte angående Ingrid. Tror det gäller vilken hjälp hon kommer behöva om hon kommer hem igen, men osäker på om hon kommer hem nåt mer, och kommer hon hem igen så kommer hon bara bli liggandes i sängen. Inte bra. Skriver mer imorgon om hur planeringsmötet gick.

mvh mini







Inga kommentarer: