26 juni 2014

I mitt huvud just nu..

 
Ligger i soffan i vardags rummet. Tvn är på men jag stirrar likgiltigt in i väggen.. När blir det lättare? När kommer livslusten? Har jag ens någonsin haft en?
 
Jag vill inte gå och lägga mig. Vill inte sova. Drömmar så mycket drömmar. Vissa fantastiska men de mesta är skrämmande. Kan drömma flera drömmar per natt. Alla olika. Men alltid många mardrömmar. Ofta handlar dom om att jag blir jagad. Måste fly. Måste skydda andra. Måste klara mig. Måste överleva..
 
 
Tova
 
Idag (fredag) så är det återbesök igen. Hoppas att blodvärdet gått tillräckligt för att sänka hennes kortison kur till en tablett per dag. Vill så gärna att hon ska bli frisk. Vill inte förlora henne. Inte än. Hon är bara 6 år. En engelsk cocker spaniel kan i alla fall bli 12 eller äldre. Hoppas på många underbara år till med min bebis.
 
 
 


Inga kommentarer: